Google Ads Reklamları
Bir Google reklamı sayesinde sunduğunuz ürün veya hizmetleri arayan kullanıcılar sizi bulabilir.
Doğru zamanda, doğru müşterilere Google Adwords ile ulaşabilirsiniz.
DİJİTAL KANGURU KALİTESİ İLE BUGÜN TANIŞIN
Firmanızı Sıçrayışa Geçirecek Çalışma Stratejimiz
Google Ads
Hesap Kurulumu
Google Adwords hesap kurulumunuzu uzman ekibimiz halletsin.
Anahtar Kelime
Analizi
Reklam öncesi en iyi sonuçlar için
anahtar kelimeler belirleyelim.
Etkileyici Kampanya
Geliştirme
Satışlarınızı veya bilinirliğinizi arttıracak
etkili kampanyalar planlayalım.
Rakip Firma
Analizleri
Aynı hizmet veya ürünlerin reklamını veren firmaların analizlerini yapalım.
Hesap Takibi &
Optimizasyonu
Hesabınızın düzenli olarak takiplerini ve düzenlemelerini yapalım.
Sunum &
Raporlamalar
Aylık olarak reklamlarınızın getirisini ve son durumunu raporlayalım.


Reklam kampanyaları ile
daha fazla müşteriye ulaşın..
İşletmenizi veya hizmetlerinizi tanıtmak, web sitenize müşteri
çekmek veya satışlarınızı arttırmak için en etkili yol reklamlardır.
Peki neden reklam vermelisiniz ?
DİJİTAL KANGURU KALİTESİ İLE BUGÜN TANIŞIN
Etkili Sonuçlar İçin Dijital Kanguru İle #SıçrayışaGeç
Sosyal medya platformlarında
reklam vermek mi istiyorsunuz ?
DİJİTAL KANGURU REKLAM AJANSI
Google Ads Reklamları Hakkında
Sıkça Sorulan Sorular
1) Google Ads (Adwords) Reklamları Nedir?
Google Ads Reklamları, eski adıyla Google Adwords; metin bazlı bir reklam modelidir. Dijital dünyada firmanızı tanıtabilmeniz ve insanlara isminizi duyurabilmeniz için kurulmuş bir reklam sistemidir. Diğer medya kanalları ile yapacağınız tanıtımların çok daha üstünde bir başarı elde edersiniz. Kısa süre zarfında daha etkili reklam çalışmalarına imza atabilirsiniz. Firmanız için bu önemli yatırımı yapmanız, size kazanç artışı olarak geri döner.
2) Google Ads Reklamları Nasıl İşliyor ?
Google Ads Reklamları, kullanıcılar internette sunduğunuz ürün veya hizmetleri aradığında reklamınızı gösterir. Google Ads Reklamları, Akıllı teknolojiden faydalanarak hizmetlerinizin, müşteri aramaları sonucunda listelenmesine yardımcı olur.
- Hedefinizi belirleyerek başlayabilirsiniz. Örneğin, web sitenize daha çok ziyaretçi çekmek veya işletmenizin daha çok aranmasını sağlamak gibi.
- Ardından reklamınızın gösterilmesini istediğiniz coğrafi alanı seçebilirsiniz. İşletmenizin çevresinde küçük bir alan veya şehirler, bölgeler ya da ülkeler gibi daha geniş bir alan olabilir.
- Son olarak Google Ads Reklamları ‘nızı oluşturup aylık bütçe sınırınızı belirlersiniz.
Google Ads Reklamları ‘nız onaylandıktan sonra hedeflediğiniz alandaki kullanıcılar sizinkine benzer bir ürün veya hizmet arattığında reklamınız görüntülenir. Yalnızca kullanıcı reklamınızla etkileşim kurduğunda ödeme yaparsınız. Örneğin reklamınızı tıkladığında veya işletmenizi aradığında.
3) Google Ads Reklamları 'nın Maliyeti Ne Kadar ?
Google Ads Reklamları için bütçenizi kendiniz belirlersiniz. Google Ads Reklamları hemen hemen her bütçeyle çalışabilir. Yalnızca kullanıcılar reklamınızla etkileşim kurduğunda ücretlendirilirsiniz. Örneğin web sitenizi ziyaret etmek veya işletmenizi aramak için reklamınızı tıkladığında. Google Ads Reklamları için minimum harcama koşulu yoktur. Sözleşme süresi koşulu da yoktur, reklamlarınızı istediğiniz zaman durdurabilirsiniz. Tıklama veya aramanın maliyeti birkaç faktöre göre değişebilir.
4) TBM veya TBÖ Reklamcılığı Nedir?
TBM (Tıklama Başına Maliyet) veya TBÖ (Tıklama Başına Ödeme) bir reklam için yalnızca reklama tıklandığında ödeme yaptığınız modeldir.
Diğer reklamcılık modellerinin arasında şunlar bulunur:
- Gösterim Başına Maliyet: Bu modelde reklamınızın gösterim sayısına (tıklanma sayısı değil) göre ödeme yaparsınız.
- Etkileşim Başına Maliyet: Bu modelde kullanıcı önceden tanımlanmış bir etkileşimi (video reklamınızı izlemek gibi) gerçekleştirdiğinde ödeme yaparsınız.
5) Günlük Ya Da Aylık Ne Kadar Bütçe Ayırmalıyım?
İstediğiniz fiyat aralığında günlük bütçe belirleyebilirsiniz. Reklamlarınız tıklandıkça günlük bütçenizden ilgili tutar düşer. Belirlemiş olduğunuz günlük bütçenin azalması veya bitmesi için reklamlarınıza tıklanması gerekir. Günlük ya da aylık ne kadar bütçe ayırmanız gerektiği kampanya planınıza, rekabet durumuna ve hedef kitlenize göre belirlenir.
6) İstediğim Zaman Bütçemi Değiştirebilir Miyim?
Google Ads, geleneksel reklam kanalları gibi geri dönüşü olmayan bir kanal olmamakla birlikte maliyetleri de yüksek değildir. Tıklama başına ücretlendirilir ve sürekli performansınız ölçümlenir. İstediğiniz zaman günlük bütçenizi azaltıp arttırabilirsiniz.

Google Ads Reklamları İle Daha Fazla
Müşteriye Ulaşım Sağlayın!
Daha fazla bilgi edinmek için bizimle iletişim geçebilirsiniz.
DİJİTAL KANGURU TASARIM & TANITIM AJANSI
İletişim Kanallarımızı Kullanarak Bizimle İletişime Geçebilirsiniz
Canlı Destek
Sağ alt kısımdaki baloncuğa tıklayarak temsilcilerimizle iletişime geçebilirsiniz.


Reklam kampanyaları
ile daha fazla müşteriye
erişim sağlayın..
İşletmenizi veya hizmetlerinizi tanıtmak, web sitenize müşteri
çekmek veya satışlarınızı arttırmak için en etkili
yol reklamlardır. Peki neden reklam vermelisiniz ?
DİJİTAL KANGURU KALİTESİ İLE BUGÜN TANIŞIN
Etkili Sonuçlar İçin Dijital Kanguru İle #SıçrayışaGeç
Sosyal medya reklamlarına mı ihtiyacınız var ?
Sıkça Sorulan Sorular
1) Google Ads (Adwords) Reklamları Nedir?
Google Ads Reklamları, eski adıyla Google Adwords; metin bazlı bir reklam modelidir. Dijital dünyada firmanızı tanıtabilmeniz ve insanlara isminizi duyurabilmeniz için kurulmuş bir reklam sistemidir. Diğer medya kanalları ile yapacağınız tanıtımların çok daha üstünde bir başarı elde edersiniz. Kısa süre zarfında daha etkili reklam çalışmalarına imza atabilirsiniz. Firmanız için bu önemli yatırımı yapmanız, size kazanç artışı olarak geri döner.
2) Google Ads Reklamları Nasıl İşliyor ?
Google Ads Reklamları, kullanıcılar internette sunduğunuz ürün veya hizmetleri aradığında reklamınızı gösterir. Google Ads Reklamları, Akıllı teknolojiden faydalanarak hizmetlerinizin, müşteri aramaları sonucunda listelenmesine yardımcı olur.
- Hedefinizi belirleyerek başlayabilirsiniz. Örneğin, web sitenize daha çok ziyaretçi çekmek veya işletmenizin daha çok aranmasını sağlamak gibi.
- Ardından reklamınızın gösterilmesini istediğiniz coğrafi alanı seçebilirsiniz. İşletmenizin çevresinde küçük bir alan veya şehirler, bölgeler ya da ülkeler gibi daha geniş bir alan olabilir.
- Son olarak Google Ads Reklamları ‘nızı oluşturup aylık bütçe sınırınızı belirlersiniz.
Google Ads Reklamları ‘nız onaylandıktan sonra hedeflediğiniz alandaki kullanıcılar sizinkine benzer bir ürün veya hizmet arattığında reklamınız görüntülenir. Yalnızca kullanıcı reklamınızla etkileşim kurduğunda ödeme yaparsınız. Örneğin reklamınızı tıkladığında veya işletmenizi aradığında.
3) Google Ads Reklamları 'nın Maliyeti Ne Kadar ?
Google Ads Reklamları için bütçenizi kendiniz belirlersiniz. Google Ads Reklamları hemen hemen her bütçeyle çalışabilir. Yalnızca kullanıcılar reklamınızla etkileşim kurduğunda ücretlendirilirsiniz. Örneğin web sitenizi ziyaret etmek veya işletmenizi aramak için reklamınızı tıkladığında. Google Ads Reklamları için minimum harcama koşulu yoktur. Sözleşme süresi koşulu da yoktur, reklamlarınızı istediğiniz zaman durdurabilirsiniz. Tıklama veya aramanın maliyeti birkaç faktöre göre değişebilir.
4) TBM veya TBÖ Reklamcılığı Nedir?
TBM (Tıklama Başına Maliyet) veya TBÖ (Tıklama Başına Ödeme) bir reklam için yalnızca reklama tıklandığında ödeme yaptığınız modeldir.
Diğer reklamcılık modellerinin arasında şunlar bulunur:
- Gösterim Başına Maliyet: Bu modelde reklamınızın gösterim sayısına (tıklanma sayısı değil) göre ödeme yaparsınız.
- Etkileşim Başına Maliyet: Bu modelde kullanıcı önceden tanımlanmış bir etkileşimi (video reklamınızı izlemek gibi) gerçekleştirdiğinde ödeme yaparsınız.
5) Günlük Ya Da Aylık Ne Kadar Bütçe Ayırmalıyım?
İstediğiniz fiyat aralığında günlük bütçe belirleyebilirsiniz. Reklamlarınız tıklandıkça günlük bütçenizden ilgili tutar düşer. Belirlemiş olduğunuz günlük bütçenin azalması veya bitmesi için reklamlarınıza tıklanması gerekir. Günlük ya da aylık ne kadar bütçe ayırmanız gerektiği kampanya planınıza, rekabet durumuna ve hedef kitlenize göre belirlenir.
6) İstediğim Zaman Bütçemi Değiştirebilir Miyim?
Google Ads, geleneksel reklam kanalları gibi geri dönüşü olmayan bir kanal olmamakla birlikte maliyetleri de yüksek değildir. Tıklama başına ücretlendirilir ve sürekli performansınız ölçümlenir. İstediğiniz zaman günlük bütçenizi azaltıp arttırabilirsiniz.
Google Ads Reklamları İle Daha Fazla
Müşteriye Ulaşım Sağlayın!

Daha fazla bilgi edinmek için bizimle iletişim geçebilirsiniz.
DİJİTAL KANGURU TASARIM & TANITIM AJANSI
İletişim Kanallarımızı Kullanarak Bizimle İletişime Geçebilirsiniz
Canlı Destek
Sağ alt kısımdaki baloncuğa tıklayarak temsilcilerimizle iletişime geçebilirsiniz.